Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Μπασκετμπολίστας


Ένα επάγγελμα που θα μου άρεσε να ασχοληθώ είναι το επάγγελμα του μπασκετμπολίστα. Μου αρέσει να παίζω, να μαθαίνω τρίπλες και άλλα πολλά πράγματα.    
Όταν μπαίνω μέσα στο γήπεδο θέλω να είναι καθαρό, όμορφο και μεγάλο. Μου αρέσει να παίζω μπάσκετ με άλλους πολλούς φίλους και συγγενείς.
Όταν θα μπαίνω μέσα θέλω να συμπεριφέρομαι καλά στους προπονητές μου
και στα παιδιά που πάνε μαζί μου μπάσκετ.
Ο χώρος του μπάσκετ είναι με τόσο με μεγάλες μπασκέτες για τους μεγαλύτερους όσο και μικρές για τα παιδιά.
Ένας μπασκετμπολίστας πρέπει να έχει μεγάλες ικανότητες καθώς και δασκάλους που να τον διδάσκουν. Όταν μάθει καλά, πάει και σε αγώνες όπως οι καλύτεροι αθλητές.
Τα συναισθήματά μου για αυτό το άθλημα είναι πάρα πολύ καλά και δεν θέλω να σταματήσω να παίζω, γιατί κάποτε θα γίνω αθλητής.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου